ana syuhada

Ana dan Antum sekalian=)

Permata Kata*

Tuesday, November 16, 2010

rindu..pada sahabat..



salam..buat sahabat ku..yang di rindui selalu~_~

harap kamu baik2 di sana,dan sihat sejahtera dengan izinNya=)..

sahabat..kamu ibarat benteng kekuatan bagi diri ini..jika aku lemah,aku hampir terjatuh..dikau lah yg memimpin aku dengan kata2 nasihat itu..yang tidak sekali pun hilang dari ingatan ku..

sahabat,peribadi diri mu membuat ku malu..malu untuk berhadapan dengan mu..malu untuk menyusun kata pada mu..kerana aku menghormati diri mu..

sahabat..maafkan aku jika tidak mampu mengungkapkan kata2..cukuplah aku bisa mendekati mu dengan doa dan ingatan ini..aku bersyukur dikurniakan sahabat seteguh diri mu..

kau berlindung di sebalik kekuatan..kekuatan yang membuat kau gagah melangkah..kau tabah disebalik ujian yang menimpa mu..

sahabat..maafkan aku..kerana tidak bisa menemani mu..tidak bisa mengucap kata semangat dalam perjuangan mu..biarlah aku tetap di sini..melihat mu..dari jauh..menadah tangan berdoa pada Ilahi..agar kau berjaya dalam mengharungi liku2 kehidupan..moga Allah meredhai mu..memberkati mu..tiada keikhlasan yang dapat di tunjukkan..kerana ikhlas itu,hanya milik Allah..Dialah yang berhak,dan maha mengetahui segalanya..

jika aku rindu..rindu ku bukan pada rupa mu..atau kelebihan yang ada pada diri mu..

tapi rindu ku pada sahabat ku..adalah pada ukuwah yang terjalin..antara kita..

moga ukuwah ini terpelihara dibawah rahmat Nya..

2 comments: